Door op 8 juli 2013

Samenloop voor hoop

Een druk leven , een druk bestaan is heel normaal. We vliegen de hele dag van hort naar her, dag in dag uit. Zo lang we gezond en fit zijn, kan dit ook. Totdat de gezondheid ons in de steek laat.

Een aantal keren heb ik al in m’n werk en prive mee gemaakt dat collega’s, familie en vrienden werden overrompeld door kanker. In een klap kom je dan in een ander leven terecht, met veel ziekenhuisbezoek en veel spanning of je wel gaat genezen.

Bijna iedereen van ons maakt  dit wel van dichtbij mee. Daarom deed ik zaterdag mee aan de Samenloop voor Hoop in Heerenveen. Dit is een lokaal wandelevenement ten bate van de KWF/ Kankerbestrijding. Als symbool voor de voortdurende strijd tegen kanker wordt er 24 uur lang gewandeld in teamverband. Zo betuigen we onze steun aan mensen die strijden of gestreden hebben tegen kanker. Door deze gezamenlijke actie wordt er bovendien veel geld verzameld voor kankeronderzoek.

Samen zorgen we zo voor een toekomst met minder kanker, meer kans op genezing en een betere kwaliteit van leven voor (ex) kankerpatienten. Gezamenlijkheid en Saamhorigheid !!! Zo moet het !!

Waar ben je naar op zoek?