27 februari 2015

Nieuwe werkgelegenheid Heerenveen gewaardeerd

Bewoners van de wijk Heerenveen Midden hebben vrijdag 27 februari bezoek gehad van een grote groep mensen in het rood: vrijwilligers, raadsleden, wethouder Jelle Zoetendal en Statenlid Wanda Ottens van de Partij van de Arbeid. Die waren op bezoek om met de bewoners in gesprek te gaan over de buurt en wat er beter kan.

Uit de gesprekken bleek dat men in Heerenveen Midden zeer tevreden is over de wijk.  Verder is uit de gesprekken gekomen dat er waardering is voor de inzet op werk, werk, werk en de resultaten die Heerenveen bijvoorbeeld op het gebied van de zuivelindustrie daarin boekt. Kortom de gesprekken hebben veel informatie opgeleverd. Met deze informatie kan Wanda Ottens onder meer het belang van goed onderwijs aansluitend bij bijvoorbeeld de zuivelindustrie in de Staten onder de aandacht brengen.

Bewoners die niet aan het woord gekomen zijn maar wel nog graag hun verhaal kwijt willen kunnen een email sturen naar [email protected]