11 september 2013

Speeddaten met de PvdA

Op zaterdag 14 september 2013 wordt in heel Nederland de Dag van de Democratie gevierd. U bent tussen 12.00 en 14.00 uur van harte welkom op het gemeentehuis van Heerenveen om in gesprek te gaan met wethouders en leden van de gemeenteraad. Onze wethouder Coby van der Laan heeft haar kamer ter beschikking gesteld, zodat u ook een kijkje kunt nemen in haar werkkamer op het mooie Crackstate.

Dag van de Democratie
De speeddate met politici is in het kader van de internationale Dag van de Democratie. De Verenigde Naties hebben 15 september uitgeroepen tot de Internationale Dag van de Democratie. Sinds enkele jaren wordt er ook in Nederland aandacht besteed aan deze dag. Met één reden: mensen laten beseffen hoe belangrijk het is dat ze in vrijheid hun stem kunnen laten horen.

Dit jaar vinden er in heel Nederland activiteiten plaats op zaterdag 14 september om politiek dichter bij de inwoners te brengen. Op die dag is Crackstate geopend van 12.00 tot 14.00 uur voor inwoners en bezoekers om lokale politici te ontmoeten en met hen in gesprek te gaan.
De PvdA en andere partijen die in de gemeente Heerenveen deelnemen aan de komende gemeenteraadsverkiezingen zijn dan aanwezig.