Bedankt voor je stem

18 maart 2022

U hebt het vast allemaal gehoord of gelezen: afgelopen woensdag is de PvdA bij de gemeenteraadsverkiezingen opnieuw de grootste geworden in Heerenveen. Zelfs met een zetel winst. Hoewel de opkomst weer een beetje lager was dan de vorige keer, wat jammer is natuurlijk, zijn we toch erg blij met de uitkomst. U hebt daaraan bijgedragen.
Op verschillende manieren:
• Ik hoop door op ons te stemmen;
• Doordat u ons financieel gesteund hebt;
• Door mee te werken aan onze campagne: Er waren ruim 70 vrijwilligers actief voor deze verkiezingen.

Geweldig. Allemaal mensen die het belangrijk vinden dat het eigen verhaal van de PvdA steeds weer verteld wordt. In andere woorden, in taal die bij de mensen van nu past, met middelen die mensen nu gebruiken. Maar de boodschap blijft hetzelfde: Kansenongelijkheid moet worden tegengegaan en daar moet je concreet mee aan het werk gaan op plaatsen waar dat kan. Door anderen mee te krijgen in een sociaal en toekomstgericht programma van het nieuwe college van Burgemeester en Wethouders en de gemeenteraad.
Dat verhaal hebben we uitgedragen. Met z’n allen. Eensgezind en consequent.

Namens het afdelingsbestuur: HARTELIJK DANK.

Frans Bouwers
Voorzitter van de afdeling Heerenveen van de Partij van de Arbeid