Campagne-aftrap op congres in Rotterdam

19 oktober 2023

Zaterdag 14 oktober is de campagne van PvdA/GroenLinks afgetrapt op het congres in Rotterdam. Het was een historisch congres waar we als PvdA en GroenLinks gezamenlijk met een verkiezingsprogramma en kandidatenlijst komen voor de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november a.s. Deze Tweede Kamerverkiezingen willen wij de grootste worden om een ander geluid te laten horen!
NEDERLAND WEER VOORUIT!

Dus we moeten met z’n allen aan de bak. Namens het campagneteam horen wij graag of jullie mee kunnen helpen! We gaan zoveel mogelijk de wijken en dorpen in om onze kiezers te spreken en hun te vertellen over de plannen van GroenLinks/PvdA. In principe gaan we vanaf vrijdagmiddag 27 oktober a.s. en zaterdag 28 oktober a.s. huis-aan-huizen in wijken en dorpen. En dat elk weekend tot aan de verkiezingen van 22 november a.s.

Het schema ziet er als volgt uit:
• Vrijdagmiddag 27 oktober
• Zaterdag 28 oktober
• Vrijdagmiddag 3 november
• Zaterdag 4 november
• Vrijdagmiddag 10 november
• Zaterdag 11 november
• Vrijdagmiddag 17 november
• Zaterdag 18 november
• Woensdag 22 november ‘s ochtends bij het station.

Graag horen we van jullie wanneer jullie op welke datum mee kunnen helpen.
Aanmelden kan bij:
• Betty van der Ven
• tel. 0513-681117; 06-23214279

Verder staan bij Betty van der Ven, Woudsingel 43 in Heerenveen (tel.0513-681117 of 06-23214279) diverse prachtige posters klaar om op te hangen voor ramen en deuren! Met z’n allen maken we er zo een mooie beweging van en kleurt onze gemeente binnenkort rood en groen.
En samen kan het!!

Campagneteam GroenLinks/PvdA