16 oktober 2021

PvdA Heerenveen presenteert haar conceptkandidatenlijst voor GR2022

Dit zijn onze mensen
Het bestuur van de afdeling Heerenveen van de Partij van de Arbeid heeft een conceptlijst van kandidaten voor de gemeenteraad vastgesteld. Deze lijst met namen zal aan de ledenvergadering worden voorgelegd voor definitieve instemming. Wij zijn blij en trots, dat deze mensen de sociaaldemocratie een gezicht willen geven na de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022.

De lijst wordt wederom aangevoerd door Jelle Zoetendal. In de verdere lijst vinden we een mooie verdeling van mannen en vrouwen. Er is gekozen voor een afwisseling van ervaring uit de huidige periode en enkele nieuwkomers. En die nieuwkomers nemen op hun beurt weer een bak ervaring mee uit hun werkkring of netwerken. Tot slot is er een mooie mix gemaakt tussen kandidaten uit de plaats Heerenveen en de diverse dorpen zoals Jubbega, Akkrum, Oranjewoud en Katlijk. Hieronder kun je de eerste twaalf van onze conceptkandidatenlijst vinden.

Lijsttrekker Jelle Zoetendal: “Ik ben ongelooflijk trots op dit geweldige team met gedreven mensen. Het beste doen voor Heerenveen dat doen we met elkaar, mei elkoar!” Met Jelle voorop en een goede groep kandidaten willen we blijven werken aan een eerlijker, groener en socialer gemeente Heerenveen.

1. Jelle Zoetendal (lijsttrekker), Heerenveen
  2. Wanda Ottens, Heerenveen
  3. Sybrig Sytsma, Heerenveen
  4. Oeds Westerhof, Oranjewoud
  5. Masite Ersoy, Heerenveen
  6. Jan Elsinga, Jubbega
  7. Jan Julius Buwalda, Heerenveen
  8. Froukje Pool-Smeding, Heerenveen
  9. Gerrit Jelle van der Wal, Akkrum
  10. Ingrid Metz, Heerenveen
  11. Carla Kooistra, Katlijk
  12. Jan Henk Kok, Heerenveen

Achterste rij v.l.n.r.: Jan Julius Buwalda, Jan Elsinga, Sybrig Sytsma en Jan Henk Kok.
Middelste rij: Ingrid Metz (links) en Froukje Pool-Smeding.
Voorste rij: Wanda Ottens en Jelle Zoetendal
Op de foto ontbreken: Masite Ersoy, Oeds Westerhof en Carla Kootstra