Werkbezoek Attje Kuiken en Edou Hamstra

9 februari 2023

Zaterdag 11 februari a.s. organiseert de PvdA Heerenveen, een werkbezoek aan Oudeschoot en Sportstad Heerenveen. ’s Morgens van 10.00 tot 11.30 uur houdt onze wethouder Jelle Zoetendal een inleiding over woningbouw, energiearmoede en verduurzaming van woningen. Huurdersbelangenvereniging Heerenveen is ook bij deze bijeenkomst aanwezig.
Daarnaast zijn Attje Kuiken, fractievoorzitter van de Tweede Kamer, Edou Hamstra, lijsttrekker voor de PvdA, een aantal Statenleden en ons kandidaat Statenlid Daan Olivier aanwezig. Wanda Ottens, fractieleider van de PvdA Heerenveen is als dagvoorzitter aanwezig.

Vanaf 12.00 tot 13.00 uur gaan we met Attje, Edou en onze plaatselijke PvdA’ers een rondje lopen door het centrum, om in gesprek te gaan met de kiezers.

Om 13.00 uur gaat in Sportstad Heerenveen onze wethouder Sybrig Sijtsma het werkbezoek vervolgen, met het onderwerp sport en gezondheid. Tjalling van den Berg en Rinse Bleeker sluiten hierbij aan.