Door Betty van der Ven op 23 april 2016

PvdA reikt appels uit bij Koningin Juliana Wandeltocht

Zaterdag 23 april jl werd de jaarlijkse Koningin Juliana wandeltocht gehouden in Heerenveen. Dit jaar werd voor de 70ste keer georganiseerd, een geweldige prestatie en dan ook alle waardering voor de organisatie.

Door de prachtige bossen van Oranjewoud en de mooie omgeving van Heerenveen was een prachtige route uitgezet waar je kon kiezen uit diverse afstanden van 40, 25, 15, 10 en 5 kilometer.

De fractie van de PvdA in Heerenveen stond met wethouder Jelle Zoetendal, die sport in de portefeuille heeft, de raadsleden Elly Bijlsma en Betty van der Ven en Statenlid Wanda Ottens langs het parcours in Oranjewoud en hebben daar appels uitgedeeld aan de deelnemers. Dit werd erg op prijs gesteld door de deelnemers en de appeltjes voor de dorst werden dan ook gretig afgenomen.

Een geslaagde actie!

Betty van der Ven

Woordvoerder onderwijs, ouderenbeleid, sociale voorzieningen (o.a. armoedebeleid), sociale werkvoorziening (Caparis) en decentralisatie werk (Participatiewet). Lid van de raadscommissie Sociale Zaken. Aanspreekpunt voor de wijken Heerenveen Midden en De Akkers en voor de dorpen Oudeschoot, Nieuweschoot, Oudehorne en Nieuwehorne.

Meer over Betty van der Ven