Door Betty van der Ven op 12 december 2016

Voedselbankactie bij supermarkten

PvdA Heerenveen heeft afgelopen zaterdag met veel fractieleden en vrijwilligers bij 2 supermarkten in Heerenveen gestaan. Bij de supermarkten Lidl en Albert Heijn werd het winkelend publiek gevraagd om als ze boodschappen deden ook iets mee te nemen voor de voedselbank. Hier werd massaal gehoor aan te geven, iedereen nam wel een of meerdere houdbare producten mee.

Aan het eind van de dag werd alles ingeladen op een grote kar en werd alles naar de voedselbank gebracht. Totaal 9 winkelwagens vol. De voedselbank was hier heel erg blij mee en wij werden er erg blij van dat bijna iedereen wel iets mee nam.

Een prachtige actie die volgend jaar vast wel weer een vervolg zal krijgen. Iedereen bedankt !

Betty van der Ven

Woordvoerder onderwijs, ouderenbeleid, sociale voorzieningen (o.a. armoedebeleid), sociale werkvoorziening (Caparis) en decentralisatie werk (Participatiewet). Lid van de raadscommissie Sociale Zaken. Aanspreekpunt voor de wijken Heerenveen Midden en De Akkers en voor de dorpen Oudeschoot, Nieuweschoot, Oudehorne en Nieuwehorne.

Meer over Betty van der Ven